"Pirelli" şin istehsalçıları Azərbaycan Qran-Prisi üçün üç ən yumşaq birləşmə hazırlayıblar.
Olimpnews.az şirkətdən verilən məlumata istinadən xəbər verir ki, Azərbaycanın paytaxtında şəhər trekinin asfalt örtüyü rezin aşınması ilə xarakterizə olunur. Bakı trekində avtomobillərin çox yüksək sürətlə irəlilədiyi uzun düz hissələr var, ona görə də oradakı təkərlər əhəmiyyətli şaquli yüklənməyə məruz qalır. Amma geniş start-finiş düzlüyünə üç avtomobil asanlıqla cərgəyə sığarsa, o zaman «İçəri şəhər»dən keçən halqanın bəzi hissələrində, məsələn, 8-ci döngədə tras çox daralır. Həmişə olduğu bu cür treklərdə, divarların yaxınlığına görə, sürücülərin praktiki olaraq səhv etmək üçün yeri yoxdur. Bu, həm şənbə, həm də bazar günləri sarı bayraqların və təhlükəsizlik maşınının görünmə ehtimalının yüksək olmasının səbəblərindən biridir.
Məlumat üçün bildirək ki, Bakıda qeyri-rəsmi sürət rekordu 2016-cı ildə "Mercedes" mühərriki ilə "Williams FW38"də 378 km/saat sürətləndirən Valtteri Bottasa məxsusdur. Buna görə də, mühəndislər aşağı enmə gücünün optimal səviyyəsini seçmək kimi çətin vəzifəni həll etməli olacaqlar. Yəni həm sıralamada, həm də yarışda tələb olunan sürətlərə nail olmaq üçün çıxış yolu tapılmalıdır.
Bakıda təkərin səthi daim hər dövrədə isitmə və soyutma dövrlərinə məruz qalır. Rezin temperaturu kifayət qədər geniş diapazonda dəyişə bilir. «İçəri şəhər»in ən dar hissələrində təkərlər yüksək yük altında hərəkət edir, buna görə də rezin səth təxminən 90 dərəcəyə qədər qızır.
Sonra onun temperaturu 16-cı döngədən 1-ci döngəyə qədər əyləc zonasına qədər davam edən hissədə əhəmiyyətli dərəcədə aşağı düşür. Rezin temperaturun azalmasına səbəb olan əlavə amillər binalardan gələn kölgələr və yolun açıq hissələrinə əsən güclü küləklərdir.